آنچه می نویسم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۱۱
    out

خاک

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

خدایا

قلبم را ربوده اند

شاید جایی در میان قبرها دفنش کرده اند

و من 

تنها

در میان گورها، لابلای خاک بدنبال دلم می گردم...

اهای آدم ها،

اهای قلب دارها،

درد می کشم.

اگر قلبم را دفن نکرده اید در کدامین بازار به حراجش گذاشته اید؟

دلم قیمتی بود!

جواهر جوانیم را برایش فروختم

اینه ی زیباییم را برایش شکستم

شادی ام را به پایش قربانی کردم...


اهای ادم ها، دلم قیمتی بود

حراجش نکنید، دوباره خودم به قیمت گزاف می خرمش.

۹۶/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم نظری زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی